Skip to content

Relaties

Het onderdeel Relaties stelt u in staat om de onderlinge connecties tussen verschillende klanten of bedrijven te bekijken.
Door relaties te verkennen, krijgt u inzicht met welke andere klanten of bedrijven een bepaalde persoon of entiteit is verbonden.

Relaties toevoegen

  1. Klik op het plusicoon om een nieuwe relatie toe te voegen.
    Relatie leggen
  2. Zoek de persoon of het bedrijf waarmee u een relatie wilt creëren.
  3. Kies het type relatie dat u wilt definiëren.
  4. Klik op Opslaan om de relatie in het systeem vast te leggen.

Relaties beheren

  1. Zoek de gerelateerde persoon of het bedrijf waarvan u de relatie wilt wijzigen of verwijderen.
  2. Klik op de drie puntjes naast de naam van de relatie.
  3. Kies Aanpassen om de relatie te wijzigen, of Wissen om de relatie te verwijderen.
    Relatie leggen

Voordeel: Door nauwkeurig relatiebeheer kunt u de dynamiek van uw netwerk begrijpen, wat waardevolle inzichten biedt voor het versterken van zakelijke banden en het ontdekken van nieuwe kansen.

Interne relaties

Het onderdeel Interne Relaties stelt u in staat om inzicht te krijgen in de connecties tussen medewerkers en klantdossiers binnen uw organisatie.
Zo ziet u welke medewerker(s) betrokken zijn bij een klantdossier en sinds wanneer deze betrokkenheid bestaat.

Interne relatiecategorieën opstellen

  1. Ga naar de instellingen van het systeem.
  2. Kies de optie Domein Data.
  3. Zoek naar het gedeelte Interne relatiecategorieën.
  4. Creëer de verschillende soorten relaties die binnen uw kantoorwerking gebruikt worden. Relatie leggen

Interne relaties toevoegen

  1. Klik bij Interne relaties op het potloodicoon om wijzigingen aan te brengen.
  2. Klik op het plusicoon bij de gewenste relatietype om een nieuwe interne relatie toe te voegen.
  3. Selecteer de medewerker die u aan het klantdossier wilt koppelen.
  4. Indien van toepassing: stel het commissiepercentage in.
  5. Klik op Opslaan om de interne relatie in het systeem vast te leggen.

Interne relaties beheren

  1. Klik bij Interne relaties op het potloodicoon om wijzigingen aan te brengen.
  2. Zoek de betreffende interne relatie en klik op het potloodicoon om deze aan te passen, of op het prullenbakicoon om deze te wissen.
  3. Bevestig eventuele wijzigingen door op Opslaan te klikken.

Voordeel: Door interne relaties zorgvuldig te beheren, krijgt u inzicht in de dynamiek van uw organisatie. Dit biedt waardevolle informatie om samenwerking te versterken en nieuwe kansen optimaal te benutten.