Skip to content

Communicatie

Binnen het communicatiesysteem biedt DORI de mogelijkheid om alle correspondentie tussen u en uw medewerkers of klanten overzichtelijk bij te houden in het klantdossier.
Dit kan eenvoudig door gebruik te maken van de DORI-extensie voor Outlook of door e-mails handmatig te uploaden.

1. DORI-extensie installeren in Outlook

  1. Open Outlook en ga naar Apps toevoegen.
    Outlook Apps toevoegen

  2. Zoek naar de extensie “DORI” van Metanous.
    Zoek naar DORI extensie

  3. Voeg de extensie toe aan Outlook.

2. E-mails koppelen aan DORI

  1. Open een e-mail in Outlook en klik op het DORI-icoon rechtsboven.
    Indien het icoon niet zichtbaar is, herstart Outlook.
    DORI icoon in Outlook

  2. Kies of u de volledige e-mail of enkel het document wilt opslaan in DORI.

  3. Maak vervolgens verbinding met DORI door in te loggen.

  4. Selecteer de klant aan wie u de communicatie wilt koppelen en klik op Opslaan.

💡 Zodra de e-mail is opgeslagen, wordt deze automatisch zichtbaar bij Communicatie in het klantdossier in DORI. Outlook mail in DORI

3. Handmatig e-mails toevoegen

U kunt ook e-mails handmatig opladen in DORI. Dit kan nuttig zijn als u een andere e-mailtoepassing gebruikt of een e-mail heeft geëxporteerd vanuit Outlook.

  1. Exporteer de e-mail als bestand (bijvoorbeeld .eml of .msg).
  2. Open in DORI het Communicatie-onderdeel van de gewenste klant.
  3. Klik op het plusicoon (+) om het bestand te uploaden.
    Mail uploaden in communicatie

Met deze functionaliteit behoudt u een volledig overzicht van alle communicatie met uw klanten, rechtstreeks gekoppeld aan hun dossier in DORI.