Communicatie
Binnen het communicatiesysteem biedt DORI de mogelijkheid om alle correspondentie tussen u en uw medewerkers of klanten overzichtelijk bij te houden in het klantdossier.
Dit kan eenvoudig door gebruik te maken van de DORI-extensie voor Outlook of door e-mails handmatig te uploaden.
Uitlegvideo: Integratie met Outlook
Bekijk de uitlegvideo over het koppelen van Outlook aan DORI:
1. DORI-extensie installeren in Outlook
Open Outlook en ga naar Apps toevoegen.

Zoek naar de extensie “DORI” van Metanous.

Voeg de extensie toe aan Outlook.
2. E-mails koppelen aan DORI
Open een e-mail in Outlook en klik op het DORI-icoon rechtsboven.
Indien het icoon niet zichtbaar is, herstart Outlook.
Kies of u de volledige e-mail of enkel het document wilt opslaan in DORI.
Maak vervolgens verbinding met DORI door in te loggen.

Selecteer de klant aan wie u de communicatie wilt koppelen en klik op Opslaan.

💡 Zodra de e-mail is opgeslagen, wordt deze automatisch zichtbaar bij Communicatie in het klantdossier in DORI.
3. Handmatig e-mails toevoegen
U kunt ook e-mails handmatig opladen in DORI. Dit kan nuttig zijn als u een andere e-mailtoepassing gebruikt of een e-mail heeft geëxporteerd vanuit Outlook.
- Exporteer de e-mail als bestand (bijvoorbeeld
.emlof.msg). - Open in DORI het Communicatie-onderdeel van de gewenste klant.
- Klik op het plusicoon (+) om het bestand te uploaden.

Met deze functionaliteit behoudt u een volledig overzicht van alle communicatie met uw klanten, rechtstreeks gekoppeld aan hun dossier in DORI.
Hieronder heeft u ook een uitleg video hoe dit in zijn werking gaat.
