Skip to content

Fiche dienstverlening

Wanneer u de fiche dienstverlening wil laten ondertekenen door de klant, volgt u onderstaande stappen nadat u op Genereren hebt geklikt.

Optie 1: De fiche digitaal laten ondertekenen door de klant

⚠️ Voorwaarde: Zorg dat het e-mailadres en/of telefoonnummer van de klant correct ingevuld zijn.

Als u kiest om de fiche digitaal te laten ondertekenen, vult u het e-mailadres of het telefoonnummer van de klant in.
De klant ontvangt vervolgens een mail met een link om het document digitaal te ondertekenen.

Optie 2: De fiche genereren en toevoegen aan de documenten van de klant

Als u de optie "De fiche dienstverlening genereren en toevoegen aan de documenten van de klant" kiest, wordt er een te ondertekenen fiche gegenereerd.

Automatisch: Deze fiche wordt meteen toegevoegd aan de documenten van de klant.

Optie 3: Een afdruk genereren zonder toevoeging aan documenten

Als u de optie "Een afdruk van de fiche dienstverlening genereren zonder dat die wordt toegevoegd aan de documenten" kiest, wordt er een te ondertekenen fiche gegenereerd.

ℹ️ Let op: Deze fiche wordt niet automatisch toegevoegd aan de documenten van de klant.